Αρχική » DIY » Σκουφάκι μπεμπέ

Σκουφάκι μπεμπέ

 

Σαββατο σήμερα , μια κρύα συνηθισμένη χειμωνιάτικη μέρα . Το πρωί είχε λιγο ήλιο  και μας ζέστανε λιγάκι τη ψυχή . Μετά όμως ήρθε και πάλι συννεφιά και  μουντάδα.

Σιωπή .. και υγρασία …
..και ένα μικρό ροζουλί σκουφί που έχω βάλει στα σκαριά μαζί με κάποιες σκέψεις αλλόκοτες .. !

Μπορείτε να σκεφτείτε πως ετοιμάζω μωρό ! Χαχαχα Λέτε? Μπορεί ! Που ξέρετε! .

Πλεξίματα νέα και παλιά που περιμένουν να τελειώσουν . Σας το έχω ξαναπεί πόσα αρχινημένα έχω στα καλάθια ?  Δεν είναι ότι βαριέμαι να τα τελειώσω…το πράγμα έχει τη λογική του εξήγηση , για να βγάλεις ένα νέο σχέδιο θέλει μια ώρα ήσυχη να το ξεκινήσεις , να το γράψεις καθαρά για να το έχεις δίπλα σου     – εγω μπογιατίζω  με άλλη ξυλομπογιά κάθε παράγραφο για να μη μπερδεύομαι –     και μετά όταν το εχω φτάσει σε ένα σημείο και είναι μεγάλο το σχέδιο και θέλει ώρα το αφήνω στην άκρη για άλλη στιγμή να το δουλέψω….. θα έρθει η ώρα του.
Ας πούμε, το πρωί    που είναι καθαρό το μυαλό βγάζω σχέδια και το βράδυ στην τηλεόραση  δουλεύω και μπορώ και να μιλάω και να βλέπω και μια ταινία. Ετσι περνάνε ήσυχα οι  χειμωνιάτικες  μέρες οταν η υγρασία περονιάζει  ένα πονεμένο μηνίσκο !

 

Οταν το τελειώσω θα σας το δείξω πριν φτάσει στην αποδέκτρια ..
Σας φιλώ κατάφατσα , και μη μου κρατάτε μουτράκια που χάθηκα τις τελευταίες μέρες!

Leave your fingerprint...

